duminică, 24 noiembrie 2013

Ceea ce am vrut mereu sa fac


            Cred ca toata lumea a avut, si va avea mereu un vis suprem, ceva ce isi doreste cu toata fiinta sa, dar dn diferite motive este greu, mult prea greu de indeplinit.

             Nu pot tolera nedreptatea, minciuna si falsitatea si mi-as dori sa pot schimba ceva in privinta aceasta. De aceea visul meu de cand eram mica a fost sa devin avocat, sau de ce nu, judecator, sa intru pe portile Facultatii de Drept ca si studenta, nu ca is simplu vizitator la Ziua Portilor Deschise. Dar circumstantele au determinat ca acest vis sa ramana ceea ce este: un vis, caci drumul meu a fost deja trasat.

             Un lucru pe care l-am invatat este ca trebuie sa-ti urmezi visele, oricat de dificil ar parea. Sa nu renunti niciodata daca vrei cu adevarat ceva. Scopul nostru in viata este sa fim fericiti, ori daca noi nu luptam pentru fericirea nostra, atunci cine? Sa nu lasi timpul sa treaca este important, sa fi puternic este necesar si sa fi ambitios este esential.
           
       "In viata este necesar daca vrem sa ne atingem scopul, sa urmarim o singura linie, lasand la dreapta si la stanga ei o multime de lucruri."   
            Arthur Schopenhauer

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru ca mi-ati spus parerea dumneavoastra!