miercuri, 11 decembrie 2013

Am constatat ca sunt doar putin...nebuna

         Pe zi ce trece ma cunosc tot mai bine si sunt aproape mereu uimita de ceea ce sunt si pot sa fac. Tind sa cred ca ar trebui sa fi ajuns  de mult la balamuc.

         Ii vad pe cei din jurul meu fricosi. Eu nu sunt asa. Chiar astazi am incercat sa imi descopar macar una dintre fricile mele, dar nu am fost capabila. Orice gaseam daramam cu un contraargument. Eu nu am frici. Am doar parte de incidente nefericite, repulsie si asteptari, pe care nu le pot numi frica, nici macar teama. Eu sunt de parere ca daca e sa fie o sa fie. Si daca e sa scap o sa scap, caci voi gasi eu o modalitate. Mereu. 

         Poate ca din acest motiv actionez de multe ori asa cum cred, imi urmez instinctele, pentru ca asta sunt eu, o fiinta primitiva la baza careia va sta mereu instinctul si apoi judecata dezvoltata ca urmare a evolutiei. Ma simt diferita. Nu stie daca in sensul pozitiv sau negativ, dar imi place. Si uneori, chiar deseori e mai mult decat amuzant. Vad lumea ca pe o joaca si am impresia ca ma reintorc la vremurile trecut cand lumea  era o joaca pentru mine. E placut sa traiesti periculos si sa stii ca oricand vei putea cadea, dar vei cadea zambind. E mai bine decat sa fiu o marioneta a societatii care pana la urma este invinsa tot de societate.

         Mai bine EU asa cum imi doresc.

2 comentarii:

  1. Sa nu cumva sa renunti !! Traieste-ti visul. El iti da libertate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nicic nu e mai frumos decat sa faci ceea ce iti doresti si sa fi multumit de tine insuti :) Multumesc pentru sfat!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca mi-ati spus parerea dumneavoastra!