joi, 5 decembrie 2013

Scrisoare pentru Mos Nicolae


            Draga Mosule,

        In fiecare an mi-ai adus ce mi-am dorit si in fiecare an m-ai facut foarte bucuroasa. Imi place sa cred ca tu inca existi, pentru ca asa este, nu? Viata este doar o ilziue, dupa cum spun unii filozofi, asa ca eu traiesc in propria-mi iluzie.

         Tu existi in fiecare om care daruieste. Mai darnici ca de sarbatorii oamenii nu cred ca or sa fie niciodata. Deci nu ma insel, Mosul exista, exista in fiecare dintre noi! Anul acesta si eu vreau sa fiu Mosul caci cred ca tu esti cel mai fericit in toata treaba asta. Asa ca, anul acesta te rog du cadoul meu cuiva a carui cizmulite sunt goale.

                                                         Cu drag,
                                                                 Cineva care ar vrea sa fie ca tine

2 comentarii:

  1. "...eu traiesc in propria-mi iluzie. [...] anul acesta te rog du cadoul meu cuiva a carui cizmulit sunt goale." Foarte frumos ai scris, draga mea! Imi pare bine ca ti-am descoperit blogul! :)

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca mi-ati spus parerea dumneavoastra!