duminică, 8 decembrie 2013

Micul meu secret

   
        Nu ati patit niciodata sa aveti micul vostru secret care sa va faca sa va simtiti bine? Dar ca si oricare om, sunteti o gura-sparta si ati divulgat fie si numai unei singure persoane ceea ce era secretul vostru...Si farmecul a disparut.

        Ce bucurie, ce entuziasm si ce sperante? Acum ca nu mai este un secret parca nici nu mai conteaza la fel de tare, este undeva intr-un colt al mintii umane asteptand sa fie uitat. Si chiar recent am patit si eu asa, dar in cazul meu a fost de bine caci am uitat unele "vicii" emotionale si am revenit la vechea si monotona rutina. Dar nu imi dadusem prea bine seama de ce brusc imi pierea interesul pana ce am luat in mana o carte...

         "De la o vreme cultiv discretia. Se pare ca este acel lucru care face viata moderna misterioasa sau incredibil de minunata. Cel mai banal lucru devine incantator daca il ascunzi. Cand plec din oras nu spun nimanui unde ma duc, Daca as face-o as pierde intreaga placere. E un obicei prostesc, as zice, dar se pare ca aduce o mare doza de aventura in propria-ti existenta."   Portretul lui Dorian Gray, Oscar Wilde
          Micul meu secret sta bine ascuns, intr-o cutie inchisa cu cheia si cheia ascunsa departe...

2 comentarii:

Va multumesc pentru ca mi-ati spus parerea dumneavoastra!