luni, 2 decembrie 2013

Astazi am invatat un lucru


         Astazi, ceva, mai bine spus cineva mi-a deschis ochii. Involuntar, bineinteles, dar nici nu stie cat de bine mi-a prins. De fapt, pot spune ca doar mi-a confirmat cine sunt eu si cine ar trebui sa fiu. Ciudat ca atunci cand o spun eu parca nu prea imi vine sa cred ce aud.
         Ecoul gandurilor mele este poate ca mult prea slab ca sa poata fi inteles. De ce? Nu stiu...sau imi vine greu sa recunosc ca din cauza ca sunt o persoana slaba si nu am control asupra propriei persoane. Este un lucru teribil sa simti ca nu iti poti impune nici macar tie insuti unele lucruri. Ei bine, asa nu vreau sa fiu! In rest, eu sunt cine sunt si nu voi schimba acest lucru pentru ca imi place persoana care se gandeste mereu cum sa progreseze, este ambitioasa, inteligenta, curajoasa si optimista. Chiar astazi am aflat si eu acest lucru: ca sunt optimista! Nu zic ca nu, persoana care a spus-o pesemne ca stie mai multe, dar ca sa fiu sigura ca e adevarat m-am hotarat sa fiu mereu optimista! Ca doar nu imi poate face cu nimic rau.
          Am mai invatat ca important este sa faci ceea ce iti place si si te ajuta. Cuvintele mele nu pot spune acest lucru mai bine ca si citatul "REZISTA TENTATIILOR DE MOMENT PENTRU BENEFICII DE LUNGA DURATA". Acesta este motto-ul meu. Nici nu stii cat de proportionali sunt oamenii intre ei si cat de simetrici! Asa ca nu incerca sa schimbi (strici) ceea ce ai pentru ca vei distruge frumoasa armonie cu care te-ai nascut. Spun cu mandrie ca am o multime de defecte pe care alti oameni nu le au pentru ca stiu ca eu nu am defectele pe care ei le au. Deci toti suntem speciali in anumite privinte. Tot ce trebuie sa facem este sa ne identificam calitatile si sa profitam de ele, entru ca acestea ne reprezinta!
           Nu uita cine esti si cum ar trebui sa fi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru ca mi-ati spus parerea dumneavoastra!